Tuesday 18 October 2011

Smart PC Centre



Kami pakar dalam menyediakan perkhidmatan membaiki dan menjual produk komputer dalam infrastruktur Teknologi Maklumat pada kadar harga yang terbaik. Sekiranya anda mencari komponen atau aksesori komputer dan sistem operasi yang lengkap, semua adalah kepakaran kami. Kami akan memberikan perkhidmatan terbaik 
demi memenuhi keperluan anda dan kepuasan anda adalah keutamaan kami.


Service Dan Perkhidmatan.

  • Menjual komputer / notebook baru dan terpakai.
  • Membaik pulih komputer / notebook dari segi hardware/software.
  • Membina laman web atau blog.
  • Mengkonfigurasi modem dan wayar internet.
  • Perunding perkhidmatan secara percuma sekiranya bermasalah dengan komputer.



Misi 
Untuk menyediakan perkhidmatan yang cekap, berkesan dan berkualiti kepada semua pelanggan-pelanggan kami dengan cara yang paling profesional dan beretika.


Objektif 
Objektif utama kami adalah untuk menaik taraf dan mempelbagaikan rangkaian perkhidmatan kami bagi memenuhi keperluan yang sentiasa berubah-ubah pasaran IT. Dengan pengalaman dari kakitangan profesional kami, kami berusaha untuk menjadi salah satu organisasi yang paling boleh dipercayai dalam perniagaan IT dengan sentiasa memperbaiki taraf perkhidmatan dan komitmen kami.


Falsafah 
Falsafah utama kami adalah untuk memenuhi keperluan pelanggan kami dengan memberikan khidmat yang terbaik dari segi produk dan perkhidmatan. Kami juga percaya dalam mengekalkan integriti dalam semua urusan perniagaan kita.

No comments:

Post a Comment